soft skills kurzy

Manažerské kurzy – soft skills

Chcete se naučit , jak úspěšně vést obchodní jednání, jak poutavě prezentovat své názory a poznatky nebo jak precizně a efektivně strategicky plánovat? To vše a mnohem více se naučíte díky soft-skills kurzům.

Právě měkké dovednosti (tzv. soft skills) jsou předpokladem Vašeho úspěšného profesního růstu a úspěchů jak v práci, tak v osobním životě.

Máte zájem o kurzy soft skills?

Kontaktujte nás na telefonním čísle 273 136 015 a vyberte si soft skills kurzy, které Vás nejvíce obohatí. Rádi zodpovíme veškeré Vaše otázky!

 

 

 

 

 

Nabízíme tyto manažerské kurzy soft skills:

 

Komunikační dovednosti

Kurz komunikačních dovedností využijete jak v práci, tak v soukromém životě. V rámci kurzu komunikačních dovedností získáte dovednosti a triky potřebné k přípravě a realizaci poutavých a účinných prezentací. Naučíte se, jak řešit konflikty a organizovat meetingy a workshopy, a jak předávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu.

Součástí soft skills seminářů je i kurz asertivity.

Více o kurzu komunikačních dovedností ›
 

Úspěšné řízení projektů a pracovních metod

V tomto kurzu si osvojíte základy a pokročilé funkce řízení projektů SCRUM. Díky kurzu time managementu, se naučte efektivněji pracovat. Zvládejte lépe práci pod tlakem díky semináři o stress managementu. Pronikněte do tajů sebekoučování a naučte se efektivně organizovat práci v programu Microsoft Outlook. Připravte se na nové metody posilování kreativity a naučte se super rychle číst a posilovat paměť.

Více o kurzu řízení projektů ›
 

Umění vést strategická obchodní jednání

Zajímá Vás, v čem spočívá tajemství úspěšné a efektivní týmové práce? Procvičte si v praxi, jak pracovat v multikulturních týmech. Naučte se smysluplně argumentovat a analyzovat při vypracovávání podnikatelského případu. Zdokonalte se v řešení problémů a rozhodování. Naučte se řídit změny a vysvětlovat účinnou komunikací. Osvojte si dovednosti nutné pro profesionální vedení schůzek, kde se uplatňuje zpětná vazba, a jak ovlivňovat bez prosazování autority.

Více o kurzu vedení strategických jednání ›
 
 

Řízení prodeje a vztahů s klienty, zákazníky i zaměstnanci

Naučíte se formou praktických cvičení a simulovaných obchodních jednání, jak úspěšně vystupovat na jednáních, a jak profesionálně vyřizovat stížnosti zákazníků, aby se Vaše firma stala ještě úspěšnější.

Více o kurzu řízení prodeje ›
 

Kompetence k jednání v prostředí odlišných kultur

Obchodování se zahraničím má svá specifika. Naučte se porozumět obchodním praktikám v USA, Indii, Číně, Německu, Francii a Japonsku, a vyhněte se případným faux pas a nedorozuměním.

Více o kurzu jednání s odlišnými kulturami ›
 
Chcete se zeptat?
2000 znaků zbývá

Captcha codeZměnit obrázek