soft skills kurzy

Manažerské kurzy – soft skills

Naučte se:

  • vést úspěšně obchodní jednání
  • prezentovat poutavě své názory a poznatky
  • precizně a efektivně strategicky plánovat

To vše a mnohem více se naučíte díky soft skills kurzům. 

Právě měkké dovednosti (tzv. soft skills) jsou předpokladem úspěchu v profesním světě i osobním životě.

Máte zájem o kurzy soft skills?

Kontaktujte nás na telefonním čísle 273 136 015 a vyberte si soft skills kurzy, které Vás nejvíce obohatí. Rádi zodpovíme veškeré Vaše otázky.

 

 

 

 

 

Nabízíme tyto manažerské kurzy soft skills:

 

Komunikační dovednosti

Kurz komunikačních dovedností využijete  v zaměstnání i v soukromém životě. V rámci kurzu komunikačních dovedností se naučíte vše potřebné k přípravě a realizaci poutavých a účinných prezentací. Naučíte se, jak řešit konflikty a organizovat meetingy a workshopy i jak předávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu.

Součástí soft skills seminářů je i kurz asertivity.

Více o kurzu komunikačních dovedností ›
 

Úspěšné řízení projektů a pracovních metod

V tomto kurzu si osvojíte základy a pokročilé funkce řízení projektů SCRUM. Díky kurzu time managementu se naučte efektivněji pracovat. Zvládejte lépe práci pod tlakem díky semináři o stress managementu. Pronikněte do tajů sebekoučování a naučte se efektivně organizovat práci v programu Microsoft Outlook. Připravte se na nové metody posilování kreativity a naučte se opravdu rychle a efektivně číst a posilovat paměť.

Více o kurzu řízení projektů ›
 

Umění vést strategická obchodní jednání

Zajímá Vás, v čem spočívá tajemství úspěšné a efektivní týmové práce? Procvičte si v praxi, jak pracovat v multikulturních týmech. Naučte se smysluplně argumentovat a analyzovat při vypracovávání podnikatelského případu. Zdokonalte se v řešení problémů a rozhodování. Naučte se řídit změny a vysvětlovat účinnou komunikací. Osvojte si dovednosti nutné pro profesionální vedení schůzek, kde se uplatňuje zpětná vazba a naučte se ovlivňovat bez prosazování autority.

Více o kurzu vedení strategických jednání ›
 
 

Řízení prodeje a vztahů s klienty, zákazníky i zaměstnanci

Naučíte se formou praktických cvičení a simulovaných obchodních jednání, jak úspěšně vystupovat na jednáních i jak profesionálně vyřizovat stížnosti zákazníků: Nechte nás, abychom Vás naučili být ještě úspěšnější.

Více o kurzu řízení prodeje ›
 

Kompetence k jednání v prostředí odlišných kultur

Obchodování se zahraničím má svá specifika. Naučte se rozumět obchodním praktikám v USA, Indii, Číně, Německu, Francii a Japonsku, a vyhněte se případným faux pas.

Více o kurzu jednání s odlišnými kulturami ›
 
Chcete se zeptat?
2000 znaků zbývá